Taboe-larasa

Letsgetitoveranddonewith. Shall we.

 

Hoe idioot is het om 30 jaar oude rommel mee te sleuren?

Netjes en stofvrij opgeslagen in de zolder van mijn hoofd.

Het vertikt het om schattig retro te worden, zoals andere dingen wel terug hip worden.

Het valt buiten de categorie eersteknuffelbeernostalgischoud.

 

Het slijt ook niet gewoon weg. Niet zoals ik had gedacht: “met ouder worden, wordt het wel beter”.

Net door zelf ouder te worden, kan ik er écht niet bij.

Ik ben er een stukje door dood gegaan.

Om erna nog liever te leven.

 

Hoekoniegodverdomme?

Ik wens hem niet meer dood, ik wens hem niets meer.

Cleaning time, maar de spons erover?

Don’t think so. Vergeten lukt niet.

Nooit.

 

En elke keer de pers vindt dat er weer es een pedo-incest verhaaltje moet gebracht worden,

is heel even opnieuw een beetje sterven van binnen.

Kan een of andere copywriter er ook es een woord voor verzinnen dat de lading wat beter ‘dekt’?

Zo net een beetje minder klinisch?

Kinderlevenverkloter?

Zoiets?

 

Ik ben gestopt te wensen dat hij er nooit was geweest

omdat – o onmogelijke paradox – ik er dan ook niet zou zijn geweest.

Wat ik zelf – das toch al één iemand – toch wel jammer had gevonden.

Want ik wil leven, ik leef en ik zal geleefd hebben.

Plaats een reactie

Nog geen reacties

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

