LouisLouise

Konden alle Louis maar in Louises veranderen. Wat een geschenk zou dat zijn voor de wereld, de vrouw in het algemeen en mij in het bijzonder.

Knettergek word ik ervan, absurde op simpele ratio aangestuurde wezens, niet in staat iets te beslissen als het niet zo meetbaar is als 1 plus 1 twee is. Betweterig berekend en tegelijk o zo onberekenbaar. Een leeg buikgevoelloos bestaan.

De meest cruciale beslissingen in het leven neem net je op gevoel: een lief, een partner, een huis. Kinderen.  Alle levenslange richtinggevende keuzes. De mooiste, de prachtigste, de meest intense momenten vol innige vreugde, diep verdriet, hartstochtelijke passie. Er voor gààn. Echt zijn. Authentiek. Tiens, niet toevallig het nieuwste congresthema, nu een vrouw aan het hoofd staat?

De marsmannen, bijna krijg je er medelijden mee. Wat ben ik blij dat ik alleen maar sterke xx-jes ben en de y-zwemmers het niet haalden. Man, wat ben ik blij dat ik een vrouw ben.

Plaats een reactie

Nog geen reacties

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

