R.E.S.

Reversed Energy Sucking. Kostbare energie, uit je lijf gezogen. Science Fiction? Nee, dagdagelijkse realiteit van de 21ste werkeeuw. Halfleeg word je achtergelaten, hapklare prooi voor de volgende bijtgrage vampier, die op zijn beurt de macht over je leven overneemt,  zich de lippen met het kostbare levensvocht aflekkend. Waarna je je leeggewerkt – nog nèt voor donker – huiswaarts sleept.  No more. Come again? I said: no more! Voortaan schakelen we in Reversed Energy Sucking mode, keren we de rollen om en nemen de controle terug over. Alles en iedereen met energie die mijn pad kruist, slorp ik gulzig in me op. Stelend en terend op het waanzinnig meebrullen met een lied in de geluidsdichte beschutting van de wagen, op een kus van mijn lief, een spontane lach van een vreemde, echte vrienden en familie, een gemeend uitgestoken hand van de non-vampires.  Zo een gestolen voorraad aanleggend die me bestand tegen een volgende aanval.

1 reactie

  1. Wow.

    Wervelend…
    Ik kom even niet bij.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

